Powrót...

Utworzono: niedziela, 22, maj 2016 Drukuj E-mail
produktywność

Po kilkunastu miesiącach znikomej aktywności, zdecydowałem, że ponownie zacznę dzielić się z Wami moimi doświadczeniami. Moja nieobecność wynikała z pracy na pełny etat oraz wielu innych zajęć dodatkowych jakie sobie organizowałem. W zasadzie w chwili obecnej nic się nie zmieniło - dalej pracuję na pełny etat i wciąż mam coraz to nowe pomysły na spędzanie wolnego czasu. O tym jak spędzam czas wolny być może kiedyś napiszę. Dziś zapowiedź tego o czym chciałbym Wam pisać.

Otóż od 2 stycznia 2012 roku bez przerwy pracuję na pełny etat. W lipcu 2015 roku zmieniłem pracodawcę.  Co w związku z tym? Z dat, które wspomniałem wynika, że już od ponad 4 lat pracuję jako 'nie freelancer'. W następnych artykułach będę chciał się z Wami podzielić doświadczeniami jakie zdobyłem zarówno pracując jako freelancer (do końca 2011 roku) oraz jako osoba pracująca na etacie (od początku 2012 roku).